torsdag 20 november 2008

Nu händer det saker

Nu börjar faktiskt julstämningen in finna sig. Butiken ändras hela tiden varorpackas upp och följer med kunderna hem eller postas till annan ort.

Nu är planeringen för Julskltningen i full gång och om en vecka ska vi vara färdiga =)

Packades upp i går idag en kvar... så känns det hela tiden denna Advents stake för stora block ljus hade vi en kvar av när jag lämnade butiken för några minuter sedan...

Posted by Picasa Idag packar vi upp Kiruna Praliner... så i morgon är de till salu... vi hoppas att vi har något för alla smaker.
Kaffe, Hjortron, Glögg, Pepparkaka, Baileyspraliner & ljus & vit tryffel.
Problemet just nu är nog att vi inte hinner fånga alla varor på bild innan de tar slut. Men det finns mycket att titta närmare på.

2 kommentarer:

här är gudagott att vara sa...

SÅ FINT! Vilken stor butik ni verkar ha. Smakfullt och vilket utbud, det här med olika tema tycker jag är helt rätt. Alla måste ju finna något!! hos er.
Jag önskar er god tur med julförsäljningen och tycker att det är så synd att jag bor så långt från er butik, det hade varit så kul att besöka er. Jag tycker att det påminner mig så om "min" herrgårdsbutik som jag ansvarade för på Rottneros Park.
Kan jag låna en bild och lägga på min blogg? Haregott!

Anonym sa...

Oh wow!! Det blir massor nytt på lördag för mig då ;0) Kan knappt bärga mig...

~Livet i byn